Planta y Alzado

Blog de la Biblioteca de Arquitectura de la ULPGC

Ganadores del II concurso de dibujo express “Hábitat y cooperación al desarrollo”

Primer premio:

Gabriel Aguiar Botello

____________________________________________________

Segundo Premio:

Jonatan Jiménez Karar

Queremos dar la enhorabuena a los ganadores y, además, dar las gracias a todos los concursantes por su participación y por la calidad de los trabajos presentados.

FUTURE ARQUITECTURAS. Varios números en versión electrónica

Estrategias para el dibujo, el diseño y el proyecto : SketchUp Pro 8

1. A motivating discussion is definitely worth
    comment. I think that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo subject but generally people do not discuss such subjects.

To the next! Kind regards!!

2. Right here is the right website for anybody who would like to find out about this topic. You know so much its almost hard to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject that has been discussed for ages. Wonderful stuff, just great!

3. Everything is very open with a clear explanation of the challenges. It was definitely informative. Your website is very helpful. Thanks for sharing!